Tentoonstelling op zondag 8 juni! - Reisverslag uit Wijdenes, Nederland van Astrid Vis - WaarBenJij.nu Tentoonstelling op zondag 8 juni! - Reisverslag uit Wijdenes, Nederland van Astrid Vis - WaarBenJij.nu

Tentoonstelling op zondag 8 juni!

Blijf op de hoogte en volg Astrid Vis

06 Juni 2014 | Nederland, Wijdenes

Hee Iedereen!

Hier mijn laatste blog over deze lange reis :)
Ik ben nu al weer ruim een week thuis en ben weer helemaal terug in me ritme. Ik heb al naar de kermis geweest en heb al vele vrienden gezien. Ook rij ik al weer lekker op me paardje waar Renate de afgelopen 7 maanden opgepast heeft. T weer was de eerste paar dagen een beetje somber toen ik terug was in Nederland, maar nu is het weer gelukkig weer stralend zoals ik gewend was.
Ook ben ik weer blij met me moeders kookkunsten, een douche waar ik niet voor hoef te bukken en een normale wc. (in Australië en Nieuw-Zeeland waren de wc voorzieningen heel goed, maar in Indonesië en Thailand wat minder.... )

Ik ga nu me laatste ervaringen van de laatste week beschrijven.
Ik was gebleven op Woensdag. Op deze dag gingen we leuke dingen doen. De tour begon pas om 10 uur dus konden we heerlijk uitslapen. We gingen met de groep een tempel bekijken waar we een heel mooi uitzicht hadden over de oceaan. Vervolgens gingen we naar de andere kant van t eiland om daar te gaan snorkelen. We werden in zo'n leuk Thailands bootje gestopt, en na een paar min varen waren we op de prachtige snorkel plaats. Ik voelde me weer als een vis in het water ;)
Vervolgens gingen we met t bootje naar een heel mooi strand waar we een uurtje op mochten relaxen/bruin worden. Daarna gingen we weer terug naar de begin plaats en gingen we me de auto naar t olifantendorp. Hier hebben we lekker geluncht en vervolgens een olifanten rit gemaakt. (Dit konden we daarna van onze bucketlist afstrepen, Check:)) En hierna gingen we heerlijk kayaken naar een dichtstbijzijnd eilandje waar we ook heerlijk op konden relaxen/bruin worden. Dat was een leuke gezellige dag met een groep waar we ook s'avonds mee gezamenlijk gingen eten.
De volgende dag hebben we weer heerlijk van t zonnetje genoten en in de avond naar t beroemde half moon party geweest. Dit was heel gezellig en we zijn gebleven tot de laatste uurtjes terwijl we dezelfde ochtend al weer moesten inpakken en de boot moesten halen. We gingen naar t volgende eiland Koh Toh. Hier heb ik ook nog heerlijk gesnorkeld maar verder hebben we op dit eiland niet zo veel interessants gedaan.
Op vrijdag zijn we weer met de boot naar t vaste land gegaan, en van af daar weer verder met de bus naar Bankkok. Deze busreis duurde weer zo'n 9 a 10 uur. We werden nog gecontroleerd door t leger,en mochten gelukkig onze busreis vervolgen. We kwamen in de vroege ochtend aan in Bankkok en gelukkig konden we meteen gebruik maken van onze kamer en heerlijk verder slapen.
Na t slapen hebben we de backpackersstraat verkend en zijn we ook nog naar de grootte Floatingmarket geweest van de wereld. Helaas waren er heel veel kraampjes dicht en hier dus eigenlijk niets aan. Beetje jammer...
In de avond kwamen we mensen tegen die we ook op de boot hadden gezien, en hebben met hen een gezellige avond gehad wat niet laat werd omdat t leger de macht had overgenomen over bankkok en dus een avondklok hadden ingevoerd.
De laatste dag hebben we nog heerlijk gewinkeld en nog een kleine tour gedaan waar we in een tuktuk vervoerd werden ( tuktuk stond ook nog op de bucketlist :P)
We vlogen om kwart voor 1 maar waren al om 10 uur op t vliegveld vanwege de avondklok. T leger sluit namelijk ook wegen af waardoor t niet mogelijk is om na 10 uur nog naar t vliegveld te rijden. Op t vliegveld nog wat lekkers gegeten en de tijd gedood met kaartspelletjes.
Toen we in Dubai waren geland moesten we hier 2 uurtjes wachten op de volgende vlucht naar huis. Hier hebben we heerlijk gedoucht en ons opgefrist voor onze laatste 7 uur in t vliegtuig.
Om tien over 2 waren we geland op Schiphol en konden we al snel onze bagage van de band af halen. Backpack uit de flightbag en op de rug en zo in stijl door de deuren naar de aankomst hal. Wat een verrassing! De hele familie van Emma en de hele familie+oma van mij en onze vrienden stonden op ons te wachten :) Na veel gezoen en geknuffel gingen we weer naar huis. Thuis kreeg ik een heerlijke roze koek die ik besteld had en had ik meteen me hele backpack weer uitgepakt voor de laatste keer.
Nu ben ik dus al weer ruim een week thuis en ben ik weer helemaal terug in t oude ritme.
Ik heb echt super veel foto's gemaakt waar van ik een selectie van moest maken want ik wil graag een fototentoonstelling organiseren.

Zondag 8 Juni fototentoonstelling(Bij huize Vis)
Ik heb de afgelopen dagen al me foto's uitgezocht en de mooiste uit laten printen want ik wil graag mijn foto's aan iedereen tentoonstellen.
Ik heb bijna geen foto's op facebook gezet dus t wordt voor iedereen een verrassing van wat ik heb gezien onderweg tijdens mijn reis.
Ook heb allerlei filmpjes gemaakt die ik dan ook laat afspelen.
Hierbij nodig ik dus iedereen uit om op zondag 8 juni tussen half 11 en half 6 even gezellig langs te komen om de foto's te bekijken en ook een gezellig kopje koffie te komen halen.
Ook heb ik twee kaarten hangen waar ik mijn route wat ik heb afgelegd op heb uitgetekend.
Ik hou de tentoonstelling bij mij thuis. Voor de gene die niet weten waar ik woon hier mijn adres;
Zuideruitweg 42
1608EX Wijdenes.

Ik hoop dat t weer mee werkt en t lijkt me heel leuk als je langs komt :)

Liefs Astrid!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijdenes

Mijn eerste reis

Hi

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2014

Tentoonstelling op zondag 8 juni!

20 Mei 2014

Nog 1 Weekje

05 Mei 2014

10 weken later....

17 Februari 2014

De oostkust van Australië!

02 Januari 2014

Couchsurfen in Melbourne!
Astrid Vis

Actief sinds 06 Nov. 2013
Verslag gelezen: 1641
Totaal aantal bezoekers 6517

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2013 - 26 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: